IATEFL 2015: Nine Steps into the Digital Classroom

Ms. Marjorie Hernandez, our secondary English Teacher will give a talk at the International Conference of English Teacher IATEFL 2015, to take place in Manchester, UK in April of this year.

Last year she won a contest launched by Cambridge University Press and carried out a survey on how to use technology in the classroom. As a result, she was invited to share her research with fellow teachers from around the world at the conference.

It will be a unique experience and a great opportunity to enrich her teaching practice and exchange information with other English teachers.

El Rol de la Mujer en el Bicentenario

En el Ciclo de Conferencias por la celebración del Bicentenario de la Independencia del Perú, las exalumnas Silvia Luque, Diabetes Marketing Director – Eli Lilly and Company (EEUU), y Andre Necas, Gerente en la Categoría Chocolates para Nestlé Panamá, conversaron con las alumnas de 7° y 8° Grado sobre su experiencia como mujeres profesionales.