IATEFL 2015: Nine Steps into the Digital Classroom

Ms. Marjorie Hernandez, our secondary English Teacher will give a talk at the International Conference of English Teacher IATEFL 2015, to take place in Manchester, UK in April of this year.

Last year she won a contest launched by Cambridge University Press and carried out a survey on how to use technology in the classroom. As a result, she was invited to share her research with fellow teachers from around the world at the conference.

It will be a unique experience and a great opportunity to enrich her teaching practice and exchange information with other English teachers.

2° Puesto -Concurso de Cortos (USIL)

“Nuestro apellido tiene historia” es el nombre del cortometraje de María Fernanda Loconi, alumna de la Prom XXVIII, con el que logró el Segundo Puesto en el I Concurso de Cortometrajes para Colegios a nivel nacional, organizado por la Universidad San Ignacio de Loyola (USIL).